۲ پاسخ

عزیزم وقتی داری ازپوشک میگیری دیگه مای بی بی نباید ببندی مگه تو خواب متوجه نشه
بعد بچه ها خطا خیلی دارن صبر زیاد میخواد

کاش بیرون نمیرفتی اصلا تا عادت کنه

سوال های مرتبط