درود خدایان بر صدای سشوار💃🏻

۱۰ پاسخ

مخمون سرویس شد😂😂😂

آخ فک کن دیگه صدای سشوار و صدای جنگنده رو قاطی کردیم🤣

من دیگه خودمم بدون صدای سشوار خوابم نمیبره😂🤦🏻‍♀️

سشوار من سوخت

صدای بارون هم خوبه ارامش بخشه واسه خودمونم . نرم افزار baby sleep نصب کن انواع صدهارو داره عاااالیه

واااای اره

منی که دیگ با صدای چهارشوارم گول نمیخوره چ برسه سشوار

وای اره خیلی خوبه😂🤌

واقعا تاثیر داره یا مسخره میکنین ما رو؟😂🫠

برا ما جارو برقی هستش🦦

سوال های مرتبط

مامان بامداد مامان بامداد روزهای ابتدایی تولد