درود بر مخترع شیر دوش!

تصویر
۸ پاسخ

خدا خیرت بده با این تاپیک خب حالا بگو چه مارکیه و چقدر راضی هستی مکشش چطوره اون بوقیا خیلییی بدرد نخورننننن من میخام این ماه بگیرم برقی هم گرونه شنیدم سینه هم زخم میکنه

درود خداوندگاران برتو باد بانو😁

منکه که داشتم اصلن شیرمو نمیدوشید انداختم بیرون

عزیزم قدم پسر گلتم مبارک ، میزان رضایت و اینکه چه مارکی هستش و ....بگو که ما هم استفاده ببریم

وای عکسشو دیدم یاد دررردی ک موقع دوشیدن میکشیدم افتادم😅
بستگی داره شیرداشته باشی یا نه من ک ن با این مدل نه حتی با شیردوش برقی شیرم نیومد

واقعاااا

عزیزم شیردوش اونته؟ منم ازین مدل دوتاییش رو خریدم. راضی هستین پس؟ از روز زایمان شروع کردین؟

چه مارکی هست عزیزم
چند روزه استفاده کردی و ازش راضی هستی
شنیدم سینه رو زخم میکنه

سوال های مرتبط

مامان نیهان🍊 مامان نیهان🍊 ۴ ماهگی