ایشالا ک بسلامتی زایمان کنی تهش همین چند روزه
منم وارد شدم مثل همیم😅هیچ علائمی هم ندارم
له داغونیم دیگه بخدا
کاش منم الان تو هففته شما بودممم
خوش اومدی.من به شوهرم گفتم واردماه ده شدم 😳اینطوری نگاه میکرد.الان به مرحله ای ازبارداری رسیدم که بگم گهواره زاییدمن هنوز نزاییدم😆
زایمان طبیعی هستی؟
خوش اومدی😂😍🍼
منم ی روز مونده😂
ای جانم بسلامتی عزیزم 😍ایشالا ک بسلامتی زایمان کنی مامان مهربون
خخخخخ وای خدا ماه دهمم باید سر کنیم
کی زایمان
طبیعی؟؟؟
من خواهرم دیگ داشت وارد ماه چهل دوم میشد اخرم سزارین شد 🤭
😂😂😂😎
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.