سلام و درود فراوان بر ماه دهم 🤧😪😐🥴🥴

تصویر
۱۳ پاسخ

ایشالا ک بسلامتی زایمان کنی تهش همین چند روزه

منم وارد شدم مثل همیم😅هیچ علائمی هم ندارم

له داغونیم دیگه بخدا

کاش منم الان تو هففته شما بودممم

خوش اومدی.من به شوهرم گفتم واردماه ده شدم 😳اینطوری نگاه میکرد.الان به مرحله ای ازبارداری رسیدم که بگم گهواره زاییدمن هنوز نزاییدم😆

زایمان طبیعی هستی؟

خوش اومدی😂😍🍼

منم ی روز مونده😂

ای جانم بسلامتی عزیزم 😍ایشالا ک بسلامتی زایمان کنی مامان مهربون

خخخخخ وای خدا ماه دهمم باید سر کنیم

کی زایمان
طبیعی؟؟؟

من خواهرم دیگ داشت وارد ماه چهل دوم میشد اخرم سزارین شد 🤭

😂😂😂😎

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ریهام مامان ریهام ۱۱ ماهگی
مامان بچه ها مامان بچه ها ۷ ماهگی
مامان yasan🩵Alisam مامان yasan🩵Alisam ۴ ماهگی
مامان 💓محبت خدا💓 مامان 💓محبت خدا💓 ۱۱ ماهگی
مامان عسلی💖 مامان عسلی💖 هفته چهلم بارداری