۶ پاسخ

من فکر کردم زاییدی دختر
دیشب تو فکرت بودم که نیستی
پسرت دنیا اومده حتما
نه ب پسرمن که عجله داشت
نه پسر تو که جا خوش کرده😄😄😄
دختر من درگیر دل درد کولیک شبانه هستم خواب ندارم😮‍💨😵‍💫😫🫩🫩🫩
جیغ گریه
ببین تو شکمت باشه انگار راحت تری
دنیا میان کلی دردسر
من و همسر هردو درخدمتشیم اصلا استراحت نداریم
همسرم ک یا داره میشوره
یا سرویس میده
منم درحال یا کون شستنم
یا پوشک عوض کردن😁
بادگلو گرفتن
لالایی خوندن
شیر دادن😵😵😵
سینه هام کم کم داره مشک میشه دائم میگه دهنم باشه مخصوصا وقتی درد دل داره🤪🤪
بهت اینارو گفتم بدونی روزای بیکاری استراحت تعطیل بزاربیاد😝😝😝

ماه نه دردات چطور بود؟

عزیزم انشاالله بسلامتی زایمان میکنی

منم ۱۱ فروردین هستم اما هنوز درد ندارم کلافه ام کی زایمان میکنیم

خوبه تو درد داری من هیچ دردی ندارم دکتر هم بستری نمیکنه میگن باید 41 هفته بیای

۲ روز ازمن کوچیکتری
علایم چی داری؟

سوال های مرتبط