😑😑😑
فست فودي نخور(سوسيس-كالباس-همبر)من زبون ميخورم يا فلافل اگه بيرون بخوام بخورم،پيتزا هم فقط رست بيف كه گوشته و هيچ سوسيس كالباسي نداره
بخور بابا نوش جونت
منم خیلی هوس کردم بخووور
بخور من ک همه چی میخورم
نه بابا بخور من هرچی دلم بخواد میخورم ولی خب رعایت میکنم هر روز نمیخورم
بخور نوش جانت
نه چه اشکالی داره ساندویچ خییییلیم خوشمزه س 🤭🤗
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.