خانوما ساندویچ اشکال نداره بخورم؟؟😑

۸ پاسخ

😑😑😑

فست فودي نخور(سوسيس-كالباس-همبر)من زبون ميخورم يا فلافل اگه بيرون بخوام بخورم،پيتزا هم فقط رست بيف كه گوشته و هيچ سوسيس كالباسي نداره

بخور بابا نوش جونت

منم خیلی هوس کردم بخووور

بخور من ک همه چی میخورم

نه بابا بخور من هرچی دلم بخواد میخورم ولی خب رعایت میکنم هر روز نمیخورم

بخور نوش جانت

نه چه اشکالی داره ساندویچ خییییلیم خوشمزه س 🤭🤗

سوال های مرتبط

مامان پـ💙ـارسا مامان پـ💙ـارسا ۹ ماهگی
مامان لنا ✨️❤️ مامان لنا ✨️❤️ ۱ ماهگی
مامان فندق🥹 مامان فندق🥹 روزهای ابتدایی تولد