هویج بهتره
اره من میدمم
من دادم پشیمان شدم
معده میکروب گرفته بود
دکتر گفت نده
هویج بهتره
خیار بخاطر طبعی ک داره بهتره نری
بهترینش پیازچه ست یکم بچه بو پیاز میگیره ولی تو حلقش نمیره و اینکه لثه و سر میکنه
مواظب باش نشکنه . هویچ بهتره .
کلا خیار برای بچه خوب نی حتی اگه کمی بخوره ازش
اره هویج بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.