خانما موز خرما قندشون طبیعیه؟؟؟؟
بارداری

۶ پاسخ

قند داره، خیلی هم قند بالایی داره خرما،من اوایل بارداریم روزی۵/۶تا میخوردم ازمایش دادم قندمو بالا زد ،یکم کمترش کردم

عزیزم تو یک تاپیک دیدم پیش کیانفر میرین کدوم بیمارستان ها میرن کارشون برا زایمان طبيعي چجوری

خرما قندش خیلی زیاده

عزیزم بابت دیابت باید کم بخوری بعد پشت سر غذا بخور ک یهو قندت بالانره موز هم موز سفت بخوری بهتره

قندش که طبیعیه،ولی تو دیابت قند قنده چه طبیعی چه مصنوعی بلاخره تاثیرشو میزاره💐

اره دیگه

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری