۵ پاسخ

من ۲۴۰۰ بودم ۴هفته واژینال دادم هرجفت ساک بود بعد دوهفته قلبم داشتن

داخلی بدی میبینه

ساک هست منتها هنوز کوچیکه قابل رویت نیس،خیلی زود رفتی اخه😑

عزیزم به بتا نیست من بتام ۷۳۶۲ بود هیچی مشخص نشد دو هفته بعد رفتم قلبشم تشکیل شده بود

به خودت استرس نده اگر لکه بینی نداری تا ۸ هفته نرو بعد برو یه راست قلبشو بیین عجله نکن

سوال های مرتبط

مامان لیمو مامان لیمو هفته بیستم بارداری
مامان نورا🌸💖 مامان نورا🌸💖 ۲ ماهگی
مامان نخودی مامان نخودی روزهای ابتدایی تولد