من ۲۴۰۰ بودم ۴هفته واژینال دادم هرجفت ساک بود بعد دوهفته قلبم داشتن
داخلی بدی میبینه
ساک هست منتها هنوز کوچیکه قابل رویت نیس،خیلی زود رفتی اخه😑
عزیزم به بتا نیست من بتام ۷۳۶۲ بود هیچی مشخص نشد دو هفته بعد رفتم قلبشم تشکیل شده بود
به خودت استرس نده اگر لکه بینی نداری تا ۸ هفته نرو بعد برو یه راست قلبشو بیین عجله نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.