دیگه نی نی توشه گلم طبیعیه نگران نباش به دنیا بیاد نی نی کوچولو میشه
مشخصه از قبل چربی داشتی.طبیعیه دیگه
من ۳۰ هفته اندازه شما شکم دارم🫠🙈🙈
من همینقدره الان ولی خیلی افتادس شکمت از قبل داشتی؟؟
نه خوبه شکمت گلی خدا حفظش کنه
من فکر خودم برم داشته دوقلوعه نینیام نمیدونم چجوری قرارع تحمل کنم اخرای بارداریو
نه خوبه دیگه به نظرم معمولیه اندازش عزیزم
منم الان ۳۳ هفته هستم
بچت دختره یا پسر؟
شکمت اومده پایینا مراقب باش این هفته های اخر دردت نگیره بیشتر استراحت کن
چیکار کردید شکمتون خط نیفتاده برا من خیلی خط افتاده
عالیه نسبت هفتت
وای چه بامزس انگار اون باسن نی نیه روبه پایینه😂🥹
من الان شکمم اینقده خیلیم اذیتم هنوز 10 هفته دیگه مونده😥🥺
عاللبه اندازش
یعنی شکم منم اینقدری میشه؟!!! 🤰🏻🤰🏻
چقد زشته
من الان اینم 😂
اره من آخرش اینجوری بودم
نه نرماله بنظرم
منم تقریبا شکمم اندازه تواِ
ن خوبه شکمت مثل من افتاده رو پایین
ماشالله فکرکنم اره من اصلا شکم ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.