اصلااااا درد نداش ولی بی حسه هنوز
کار انجام میدم درد دارم، بی حس حالا حالا هست
مال من بی حسه چندشم میشه دست بزنم یا حتی ببینم جاشو😑یبار از سر کنجکاوی با اینه نگاه کردم دست کشیدم روش بیهوش شدم😑😑😑واسه همین نمیدونم سفته یا نه ولی تکون میخورم میلرزه فکر کنم شل باشه😂
دردش ک تا ده روز بود بعدش اگ کاری میکردم فشار میومد هم در میگرفت هم میسوخت
اره سفت بود و بیحس ب مرور بهتر میشه هنوزم دس میزنم بیحسه ی کوچولو
اره عزیزم برامن تا الان که 9ساله عمل شدم بیحس و اینکه بیشتر تا ده روز درد میکرد بعد اون تا 40روز قابل تحمل بود بالاخره چند لایه برش هست
اره سفت و بیحس بود...الان سفتیش کمتر شده سطحش....دردش تا قبل یه ماهگی میره
من که درد نداشتم هیچ همش راه رفتم نشستم پاشدم کار کردم الان داره درد میکنه 😭
تا یک هفته درد داشت بعدش به سوزش رسید تا یه ماه، اون بی حسیه همیشه هست
من الانم شکمم درد میکنه
تا ۴۰ روز کم و بیش بعدشم بی حسی ناحیه عمل
زیاد راه برم درد داره بی حس هم هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.