۱۱ پاسخ

اصلااااا درد نداش ولی بی حسه هنوز

کار انجام میدم درد دارم، بی حس حالا حالا هست

مال من بی حسه چندشم میشه دست بزنم یا حتی ببینم جاشو😑یبار از سر کنجکاوی با اینه نگاه کردم دست کشیدم روش بیهوش شدم😑😑😑واسه همین نمیدونم سفته یا نه ولی تکون میخورم میلرزه فکر کنم شل باشه😂

دردش ک تا ده روز بود بعدش اگ کاری میکردم فشار میومد هم در میگرفت هم میسوخت
اره سفت بود و بیحس ب مرور بهتر میشه هنوزم دس میزنم بیحسه ی کوچولو

اره عزیزم برامن تا الان که 9ساله عمل شدم بیحس و اینکه بیشتر تا ده روز درد میکرد بعد اون تا 40روز قابل تحمل بود بالاخره چند لایه برش هست

اره سفت و بیحس بود...الان سفتیش کمتر شده سطحش....دردش تا قبل یه ماهگی میره

من که درد نداشتم هیچ همش راه رفتم نشستم پاشدم کار کردم الان داره درد می‌کنه 😭

تا یک هفته درد داشت بعدش به سوزش رسید تا یه ماه، اون بی حسیه همیشه هست

من الانم شکمم درد میکنه

تا ۴۰ روز کم و بیش بعدشم بی حسی ناحیه عمل

زیاد راه برم درد داره بی حس هم هس

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۱۱ ماهگی