چجوری تو شیشه عصاره بلدرچین بگیرم برای پسرم؟؟

۲ پاسخ

من خود گوشت بلدرچین با کمی برنج و گوجه و پیاز و هویج و کدو و عصاره قلم یه کمی زردچوبه میزارم تو شیشه دو سه ساعت میپزنه کلا عصاره گوشته میره خورد برنج و موادش بهتر میخورن .
عصارشم بخوای بگیری آماده بزارش داخل شیشه یکمی اب بریز روش بزار خوب بپزه

من بلدرچین و سیب زمینی و هویج و پیاز و با کمی زردچوبه و خییییلی کم دارچین گذاشتم تو شیشه و نصف استکان آب گرفتم روش، بعد گذاشتم تو قابلمه پرآب به مدت ۵ ساعت روی گاز با شعله کم تا پخته شد

سوال های مرتبط

مامان آدرین👶🏻😍💙 مامان آدرین👶🏻😍💙 ۲ سالگی