عزیزم منم همین دردارو دارم زیر شکمی لگن درد که نگم برات همش استرس داشتم ولی هرچی سونو معاینه داشتم دهانه رحخم اوکی بوده و درد بارداریه
از انومالی نرفتی دیگ؟فردا برو سرویکستوچک برا اینک خیالت راحت بشه
ن اگه ۴۳ بوده که خوبه بچه خودش میاد پایین لگد میزنه به مثانه ات این مدلیه از دسشویی فرنگی استفاده کن
وضعیت پاهام انقد درد دارم تاکمر جوراب🤦♀️😂😂😑😑
منم همین درد رو داشتم آمپول با شیاف
پروژسترون داد الان آمپولام تموم شده بازم همش درد دارم میگه طبیعیه
منم همینطورم تا الان شیاف میذاشتم دیگه دکترگفت نذاربازدردمیکنه والا معلوم نیس چه دردیه خسته شدم دکترمیگه طعبیی
احتمالا شیاف باید بزنی
سرویکست چنده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.