دراز بکش یه بالش بزار زیر پات و استراحت کن اگه دیدی بعتر نشدی برو دکتر
اگه یبار این اتفاق افتاده نگران نباشه حتما سردی کردی و پله بالاوپایین کردی
روغن بزن قشنگ شکمتو ماساژ بده
بعد باشالی چیزی شکمتو ببند و گرم نگهدار
احتمالا سرماخورده
شاید نفخ کردی
اگر دردش غیرطبیعی هست و قبلا نداشتی اره برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.