۶ پاسخ

خیلی حساسیت زاست تا یکسالگی نده

نمیدونم منم ملون دادم چند روز پیش چقدرم دوس داشت

ملون اومده خیلی حساسیت زاس ندین به بچه

وای خیلی آلرژی زا هستش 😅

من ۳۰سالمه نمیتونم بخورم😅

الان مگه خربزه هست؟

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین وماهورا مامان ماهلین وماهورا ۱۵ ماهگی
مامان فاطمه،زینب🍓 مامان فاطمه،زینب🍓 ۱ سالگی