آب زیاد بخور تا عفونت سریع تر دفع بشه و هر بار احساس دستشویی داری حتما برو
با مراقبت معمولا زود خوب میشه
دسشوییو بهونه نکن دختر، اب بخور حتما. اب کمک میکنه عفونت نگیری
منم داشتم حتی بستری شدم انقد شدید بود ولی یک هفته سفیکسیم ۴۰۰ خوردم خوب شد
امبرنسا دود کن
منم دارم دکتر بهم سفیکسیم ۴۰۰داده روزی یکی تا یه هفته
دکتر دارو میده
اب زیاد بخور
دکتر دارو میده بهت عزیزم
اب بخور فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.