۸ پاسخ

اره خیلی

اره بگذره خوب میشه هنوز جاش ترمیم نشده کامل

من سزارین زایمان کردم از درد دارم میمیرم

اره یکم بگذره بهتر میشه🥲

اره میگم چشم در اومد بعد میگم شاید جایی بخیه ها باشه

آره حس خوبی نیس اصلا

اره اوایل یکمی بود

اره کم کم درست میشه🥲

سوال های مرتبط

مامان جوجوممد مامان جوجوممد ۱۰ ماهگی