طبیعیه خودش از بین میره
طبیعیه دیگه چیکار کنیم ، من ژل شست و شو گذاشتم سرویس هر سری میرم خودمو میشورم باهاش . یه بتادین هم گذاشتم حموم هر موقع میرم یه رب اول میشینم تو تشت آب گرم و بتادین . دیگه بیرون هم میخوام برم یا کسی میخواد بیاد میترسم بو بده کره ی بدن خریدم رایحش خیلی خوبه میزنم به قسمت رون هام که جلویه فاجعه رو بگیرم دیگه چ کنیم 😄
اره ی بویی میده خیلیم بده اه
من که خونریزی ندارم ولی ببخشید مثل زرد رنگ میفته روم البته نوار بهداشتی که همیشه پوشیدم .خلاصه این بوش خیلی تنده چقد بدم میاد ازش
نه بابا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.