سلام تو ازمایش tsh عددش ۲.۴۲ باشه بالاست؟

۴ پاسخ

واسه من که دکتر قرص داده بود

نه خوبه

نه خوبه ولی باید دارو ام بخوری

برا خودت؟؟
نه خوبه

سوال های مرتبط