سلام خوبین من زیاد کمر درد دارم آیا طبیعی است

۶ پاسخ

اگر کمردرد پریودی باشه و شدید باشه باید ب پزشکتون مراجعه کنید ولی کمردرای غیر پریودی معمولا عادیه

منم از امروز غروب کمر دردم شروع شده
نمی‌دونم طبیعیه یا نه؟

وای منم وحشتناکممم

الانم 5روزه دردام مثل درد عادت ماهانه شده در روزی یکی دوبار در حد یک تا دودقیقه زیر دلم و کمرم درد میکنه

برو دکتر بت شیاف میده اگر نیاز باشه

اره منم همینجوری بودم انگار یهو کمرم میگرفت و تا پهلوم تیر میکشید

سوال های مرتبط