کی مثل من جفتش قدامی تحتانی بوده کی رفت بالا و چطوری

۱ پاسخ

من قدامی بودم و جفتمم پایین، انومالی رفت سرجاش ۱۷هفته و سه چهارروز بودم رفتم.
استراحت کن و پله زیاد بالا و پایین نکن و خم و راستم نشو

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علیهان💙 مامان علیهان💙 هفته بیست‌ودوم بارداری