انقد جاهل تو کشور داریم ک داره هم جنس و هم وطنش رو ب سخره میگیره و میگه چیزی نیست ترامپ اومده کمکتون بهتر ک کل این کشور یکجا نابود بشه چون هیچ جوره اصلاح نمیشه و تمام
یکی از اونایی ک میگه ما شبا در میایم بیرون پشت وطنمون هستیم بیاد جواب منو بده سوال من از شما اینه تو ابن سرما میرید بیرون ایا این گرونی برای شماها نیست یا از جای دیگ زندگیتون تامین میشه یکی بیاد واقعا جواب بده مردم والا برای گرونی در اومدن اعتراض کردن اون همه جوونای دسته گل از نوزاد تا پیر پر پر شدن دم عیده اینترنت قطع کاسبیا خوابیده مردم چک دارن قسط دارن لباس زمستونی اوردن نت قطع شد موند دستشون لباس عید اوردن الان نت قطع مونده دستشون اکثرا هم مغازه ندارن انلاین شاپن والا به پیر به ویغمبر ما هیچی جز ارزونی نمیخوایم مردم توان خرید ندارن الان کارگر میگیره ۲٠ تومن حقوص خب اون ۲٠ تومن کرایه خونه بده خزج خونه بده خرج بچه بده چکار کنه والا این گرونی از شهریور به این ور مردمو بیچاره کرده هیچکس راضی نیست جنگ بشه همه الان تو استرسیم
والا ما هیچی نمیخوایم جز ارزونی نه ازادی میخوایم نه چیزی فقط میگیم ارزونی باشه چیزیو بالا نبرن اخه بابا چخبره طلا بشه ۲۳ میلیون اخه یه بسته اینترنتی ۱٠٠ تومنی شده ۸۳٠ تومن پوشاک شده ۷٠٠ اخه یه چیپس چیه بشه ۱٠٠ والا مردم توان خرید ندارن یه جوون نمیتونه ازدواج کنه یه موتورم الان نمیشه خرید اخه این چه وضع اقتصاد مملکت این همه ملت ریختن بیرون تو سرما تو زیر برف بابا برای شما گرونی نیست همشونم جیره خور
گفتن امشب شدیدترین حملات..خدایا خودت رحم کن
کجا و زدن صداش چند تا بود
من دیشب از استرس تا صبح خوابم نبرد خودمو میذارم جای شما خیلی سخته 😭
کی تموم میشه این بدبختی ها
اره زدددد
الهی من بمیرم براتون 🖤🖤🖤کاش میشد امشب اونجا نباشید
من نسیم شهرم شنیدم😔😭
چرا؟؟؟
زدن باز؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.