من بدون ناخن نمیتونممم
بعد۶سال چجوری ریموو کنمم

۷ پاسخ

ادم به خاطر بچه هر کاری میکنه
من الان رنگ بیرونو نمیبینم بخدا

ادم برای بچش همه کار میکنه
ناخن نذاشتن که دیگه چیزی نیس
من جونمم‌میدم

وای لاک که خیلییییی بهتر از کاشته .من عاشق لاک زدنم.البته الان دیگه نمیزنم😭

لاک بزن🥲

اگه کاشت با ژل هست و موادش بو ندارن تهویه سالن مناسبه نیاز نیس ریمو کنی منم هرماه میرم ترمیم

خیلیا ناخن دارن
والا من مطب میرم
فقط من ندارم
البته من ناخنا خودم خیلی بلنده

خواهر کوتاه بزار

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخملام🫣💕 مامان دخملام🫣💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان ᦔꫀꪶꪜɪꪀ مامان ᦔꫀꪶꪜɪꪀ هفته هفتم بارداری