ادم به خاطر بچه هر کاری میکنه
من الان رنگ بیرونو نمیبینم بخدا
ادم برای بچش همه کار میکنه
ناخن نذاشتن که دیگه چیزی نیس
من جونمممیدم
وای لاک که خیلییییی بهتر از کاشته .من عاشق لاک زدنم.البته الان دیگه نمیزنم😭
لاک بزن🥲
اگه کاشت با ژل هست و موادش بو ندارن تهویه سالن مناسبه نیاز نیس ریمو کنی منم هرماه میرم ترمیم
خیلیا ناخن دارن
والا من مطب میرم
فقط من ندارم
البته من ناخنا خودم خیلی بلنده
خواهر کوتاه بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.