۵ پاسخ

برام دعا کنید من بچه قبلی مو از دست دادم این برام بچه بشه

من ۵ هفته ساک دیده شد فقط
۶ هفته قلبشم تشکیل شده بود ضربانش ۱۳۷ خداروشکر

امکان داره لقاح دیر گرفته باشه

من‌۵هفتمه هنوز کیسه تشکیل نشد خودم استزسشو دارم

اره من ۸ هفته رفتم تشکیل شد بچه

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا هفته بیست‌وچهارم بارداری