کسی بود ۶ هفته ساک حاملگی خالی باشه

۳ پاسخ

بله من اینجور بودم

من ساک بود جنین نبود

عزيزم ٦ هفته خيلى زوده براى سونو رفتن
بهتره همون هفته ى هشت دوباره سونو بديد

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری