۵ پاسخ

کلا من بچه هام بد واکسن نبودن برای هیچکدوم کمپرس هم نذاشتم فقط پاراکید را ساعتی دادم خداروشکر اصلا اذیت نشدن اگه واکسنای قبلی اذیت نشده اینم سبکه

عالی بود

پسر من روز اول فقط گرییییه کرد
اخر شب هم تب😔
اصلا تجربه خوبی نبود...
ولی فرداش خوبِ خوب شد دیگه

از من دخترم قبلی ها چیزی نفهمیدیم خوب بود ولی شش ماهگیش یخورده اذیت کرد

والا واکسنش چیزی نیست دوسه روز بعد واکسن بهونه گیری شروع میشه دو هفته میشه واکسن زدم شبا اصلا خواب نداره

سوال های مرتبط

مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی