بچه من مریض بود هی میرفت رو 128 130 پرستار میومد میگفت باید تا 120 باشه حداکثر وقتی تبش بالا بود اینجوری بود
ضربان قلب كودك نسبت به بزرگسال بالاتر هست ولي نه ديگه ١٤٦ تا.معمولا تو مريضي و تب و عصبانيت ضربان بالا ميره كه تو بزرگسالها هم همينطوره
مگه کلا ضربان قلب بچه ها بارانیست
از کجا ضربلنشو فهمیدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.