ضربان قلب بچه تو مریضی ۱۴۶ خیلی بالاست؟

۴ پاسخ

بچه من مریض بود هی میرفت رو 128 130 پرستار میومد میگفت باید تا 120 باشه حداکثر وقتی تبش بالا بود اینجوری بود

ضربان قلب كودك نسبت به بزرگسال بالاتر هست ولي نه ديگه ١٤٦ تا.معمولا تو مريضي و تب و عصبانيت ضربان بالا ميره كه تو بزرگسالها هم همينطوره

مگه کلا ضربان قلب بچه ها بارانیست

از کجا ضربلنشو فهمیدی؟

سوال های مرتبط