۷ پاسخ

ببرش دکتر امپولی چیزی بزنه

ببین جوش شیرینو بریز تواب دست و پاشو بسور سری غط میشه

تب ۳تا ۵ روزه بستگی ب عفونتی ک داخل بدنش داره دارو رو بده انشاالله زودتر خوب میشه

بیشتر از ۳ روز شد ببر دکتر

تا ۳روز طبیعیه.

کلا تا ۵ روز طبیعیه ولی تب ۳۹ خیلی بالایه ببرش دکتر

علائم‌دیگه ای نداره؟

سوال های مرتبط

مامان دردونه مامان دردونه ۴ سالگی