خیلی کار اشتباهیه استخوناش نرم میشه
من نظر خودمو میگم درسته ویتامین برا بدن مفیده و لازمه ولی توی شیر خودت اگه میدی یا شیر خشکش به اندازه هست که بچه دچار مشکل نشه .مگه قدیم از اینا میدادن یا الانم هستن کساییکه نمیدن یا به خاطر مشکل بچشون نمیتونن بدن یعنی همه مشکل دار میشن .نه عزیزم ولی با دکترش مشورت کن که جایگزین چی بهش بدی
میگن بچه سفت نمیشه استخوناش
برای رشد مغز و بینایی هم خیلی تاثیر داره
بده به نظرم من به پسرم ندادم قطره هایی که گفتن بده بچه همیشه خدا مریضه همه چی بدنش هم کمه هرچی الان مکمل و مولتی میدم تاثیر نداره هم کم خونی داره هم کمبود ویتامین همه دندوناش هم خراب شد
به این یکی سعی میکنم مرتب بدم که این مشکلات پیش نیاد
نرمی استخوان میگیره خدایی نکرده کار خطرناکیه
برای بینایی مفیده و سیستم ایمنی بدن
منم کلان ندادم بهش بخاطر ریفلاکسش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.