۳ پاسخ

اگر از بهداشت میگیری خیلی شیرینوروغنیه بعضی بچه ها هم بهشون نمیسازه هم دوستندارن.پسر منم بش نساخ از بیرون پدیابست گرفتم براش میخوره واوکیه خداروشکر

از داروخونه بگیر من با طعم هلو گرفتم میخوره

قطره رو عوض کنید شاید طعمشو دوس نداره

سوال های مرتبط