فقط استراحت کن و اگه دکتر بهت قرص و شیاف داده سر موقع استفاده کن منم همینجور شدم خداروشکر الان خیلی بهترم
فقط من استراحت داشتم کلا از خونه خودم اومدم خونه مامانم
پیش کدوم دکتر میرین؟
منم هماتوم دوسانتی داشتم سه هفته استراحت داشتم غربالگری اول گفت رفع شده
تو تاپیکات دیدم خونریزی داشتی خب مگه دفع نشده با خون؟
استراحت کن فقط و زیاد خم نشو و چیز های سنگین بلند نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.