۸ پاسخ

من پرتابل خریدم یعنی عصای دستمه عالیه اون نبود شاید بچه ام غذا نمی خورد از بس شیطونه فقط می خواد بره

هم برای غذا خیلی خوبه، هم من میارم مثلا میگذارمش کنار خودم وقتی کار انجام میدم بهش اسباب بازی میدم باهاش حرف میزنم اونم ارومه

عالیههههههه

عالیهههه عالی واجباته

من ندارم ولی روروئک بچه ها رو ب غنوان صندلی غذا هم براشون استفاده میکنم .. واقن خیلی خوبه.. دیگه بچه هر ذم ب دیقه فرار نمیکنه حرص آدمو در بیاره.. ساکت میشینه تو صندلیش غذاشو میخوره و تمام

خیییلی خوبه و اگه چرخ دار هم باشه که عااالیه

بسیار وسیله ی خوب و کاربردی ایه

عالیهههه

سوال های مرتبط

مامان ᴀʀᴀᴢ👼🏻ꜰᴀʀᴀᴢ🩵 مامان ᴀʀᴀᴢ👼🏻ꜰᴀʀᴀᴢ🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری