«مروا »بزار قشنگتره هم خوش آواتر و به روزتره و معنیش هم قشنگه،هم به مروه نزدیکه
من دوس ندارم
مروا شنیدم مروه نه بازم بگرد به نظرم
مَروا قشنگه من اسم دخترمو یا پناه یا مروا میذارم بین این دوتا گیرکردم
با احترام مروه نزار زیاد مناسب نیست🙏
خیلی خیلی قشنگه
باب سلیقه من نیست بنظرم اسمیه که روی مادربزرگها و مامانامون بوده
یعنی مال اون زمانه
سلام عزیزم
خوشحال میشم به کانال لباس
ک و د ک ما بیاین
روبیکا
Nini_heed1
سلام عزیزم
خوشحال میشم به کانال لباس
ک و د ک ما بیاین
روبیکا
Nini_heed1
نه 👎
من یه کوه می شناسم اسمش مروه هست تا حالا نشنیدم رو بچه بذارن
معنیش چی میشه؟ عربیه؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.