مامانا اسم میکائیل قشنگه؟

۶ پاسخ

خیلی زیاد

قشنگه عزیزم
باید به دل خودت و شوهرت بشینه نه بقیه

قشنگ هست ولی قدیمیه

خیلی قشنگه

اره😍

خیلی قشنگه من عاشق این اسم هستم اگه بچم پسر میشد میخواستم این اسم رو بزارم ولی رفتم سونو گفتن احتمالا دختره 🩷

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی
مامان شاه پسر👑❤️ مامان شاه پسر👑❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان میکائیل تودلی مامان میکائیل تودلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گلابی 🌙🎀🌸 مامان گلابی 🌙🎀🌸 ۹ ماهگی
مامان سپهر مامان سپهر ۲ ماهگی
مامان فراز مامان فراز روزهای ابتدایی تولد
مامان گل دخترم مامان گل دخترم ۶ ماهگی
sanaz sanaz قصد بارداری