سلام مامانا..اسم دُرنا قشنگه؟؟؟

۷ پاسخ

منم اسم دخترمو درنا گذاشتم.اسم بامعنی و خاصیه

خیلی قدیمه

بنظرم‌ خیلی قشنگه..جدیدا اسم دختر پناه زیاد شده

اسم سلیقه ای هست اگر خوشت اومده و به دلته بله قشنگه

اسم سلیقه ای عزیزم ولی همه پسند نیست

قشنگه ولی بنظرم بیشتر فک کن اسمای بهتری هست

نظر خودت مهمه ...ولی جالب نیست

سوال های مرتبط

مامان آویناومهراد مامان آویناومهراد ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آراد🐾 مامان آراد🐾 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیرعباس و یاس مامان امیرعباس و یاس ۹ ماهگی
مامان پسرام و دخملم💕 مامان پسرام و دخملم💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان rose مامان rose هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌ونهم بارداری
مامان یسنا و نیکان مامان یسنا و نیکان روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدجان مامان محمدجان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩷نی نی ناز🩷 مامان 🩷نی نی ناز🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد هفته بیست‌وهشتم بارداری