۴ پاسخ

منم قبلا همینجوری بودم بشین تا انقد درد نگیره

من دیروز ی عطسه زدم..رگ زیر دلم چنان تیری کشیدوو

موقع عطسه یا سرفه دستتو بذاری رو شکم یا زیر شکم یکم محکم نگه داری دردت کمتر میشه منم همینم

قبلا سزارین شدی?

سوال های مرتبط

مامان تودلی💝💝 مامان تودلی💝💝 هفته سی‌ونهم بارداری