ممنون خانوم ها 😘
نیازی به ناشتابودن نداره
اول بروسونوبعدباجواب سونوبروآزمایش بده
قبل سونو چیزشیرین مثل آب انبه بخور که نینی تکون بخوره وهمکاری کنه🥰❤️
اگه آزمایش چکاب کامل هست که توش قند و تیروئید و اینا نوشته باید ناشتا باشی ولی سونو و سلفری نیازی به ناشتا بودن نداره
ن نیاز ب ناشتا بودن نداره تازه قبل سونو هم میگن ی چیز شیرین بخور
ن نیاز ب ناشتا بودن نیست اول باید سونو بدی بعد با جواب سونو بری ازمایش بدی
اول سونو بده بعد آزمایش نیازی ب ناشتا بودن نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.