خانوم ها غبالگری اولمه آزمایش باید ناشتا باشم

۶ پاسخ

ممنون خانوم ها 😘

نیازی به ناشتابودن نداره
اول بروسونوبعدباجواب سونوبروآزمایش بده
قبل سونو چیزشیرین مثل آب انبه بخور که نینی تکون بخوره وهمکاری کنه🥰❤️

اگه آزمایش چکاب کامل هست که توش قند و تیروئید و اینا نوشته باید ناشتا باشی ولی سونو و سلفری نیازی به ناشتا بودن نداره

ن نیاز ب ناشتا بودن نداره تازه قبل سونو هم میگن ی چیز شیرین بخور

ن نیاز ب ناشتا بودن نیست اول باید سونو بدی بعد با جواب سونو بری ازمایش بدی

اول سونو بده بعد آزمایش نیازی ب ناشتا بودن نداره

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته هفدهم بارداری
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته نهم بارداری
مامان سید امیرعباس مامان سید امیرعباس هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سلین خانم🩷 مامان سلین خانم🩷 ۸ ماهگی