۵ پاسخ

من پستونك اونت گرفتم شيشه هم نِستر
بهترينا هميناس فك كنم

دکتر براونز شیشه شیر
اونت یا هی اورشی پستونک
هر دو هم نزدیک دو تومنی هستند

من چیکو گرفتم قیمتش یادم نیست

من شیشه شیر Umomy دارم واقعا راضی ام قیمتشم نسبت به شیشه شیر های دیگه خیلی مناسبه
پستونک هم اونت

پستونک و شیشه اونت ۱ ت به بالاست
شیشه دکتر براونز هم خوبه اونم ۱ ت به بالاست

سوال های مرتبط

مامان مامان آیماه🐰 مامان مامان آیماه🐰 ۱۱ ماهگی
مامان 🫧🩵🍼sorena مامان 🫧🩵🍼sorena ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد