هم هفته های من شمام مث من هیچ علائمی ندارید؟😐😂

۹ پاسخ

از ٨ هفته همه چي شروع ميشه تا ١٢ هفته

من هفته ۷ هستم.فقط خوابالو و سینه درد

منم فقط سینه هام درد می‌کنه نفخ شکم دارم و هراز گاهی ساق پا درد می‌کنه دوتا بارداری قبلم ۹ماه روافتاده بودم تو جا از حال بدی و بالا آوردن ساعت ۵صبح بیداری شدم می آوردم بالا آب دهنمو نمی‌تونستم قورت بدم بوی خونه شوهر غذا شامپو عطروادکلن اسپری همه چی حالمو بد میکرد🤣الان فقط ی کم حالت تهوع دارم

منم همینطوریم … ن تکرر ادرار دارم … نه ویار … فقط گاهی سینه هام و زیر شکمم درد داره … اصلا هیچی … البته دیروز دکتر گفت عدد بتا ۱۱۸۳ هست هنوز هورمون بارداری به اون حد نرسیده که باعث ویار بشه

خدا خدا کن همینجوری پیش بری و روزایه بد نیاد 😂

من تا ۸ هفته گی نمیدونستم باردارم😂

انشالله شما بهش دچار نشی همیشه خوب باشی❤️

منم میومدم اینجا میگفتم من علائم ندارم چراااا 😁خیلی حالم خوبه 😒الان چنان ویار گرفتم که همش میارم بالا اما از دیروز که رفتم دکتر برام سرم نوشت بهتر شدم خداروشکر

منم فقط خیلی کم سینه درد شما چی ؟

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو 🩷 مامان دختر کوچولو 🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری