از ٨ هفته همه چي شروع ميشه تا ١٢ هفته
من هفته ۷ هستم.فقط خوابالو و سینه درد
منم فقط سینه هام درد میکنه نفخ شکم دارم و هراز گاهی ساق پا درد میکنه دوتا بارداری قبلم ۹ماه روافتاده بودم تو جا از حال بدی و بالا آوردن ساعت ۵صبح بیداری شدم می آوردم بالا آب دهنمو نمیتونستم قورت بدم بوی خونه شوهر غذا شامپو عطروادکلن اسپری همه چی حالمو بد میکرد🤣الان فقط ی کم حالت تهوع دارم
منم همینطوریم … ن تکرر ادرار دارم … نه ویار … فقط گاهی سینه هام و زیر شکمم درد داره … اصلا هیچی … البته دیروز دکتر گفت عدد بتا ۱۱۸۳ هست هنوز هورمون بارداری به اون حد نرسیده که باعث ویار بشه
خدا خدا کن همینجوری پیش بری و روزایه بد نیاد 😂
من تا ۸ هفته گی نمیدونستم باردارم😂
انشالله شما بهش دچار نشی همیشه خوب باشی❤️
منم میومدم اینجا میگفتم من علائم ندارم چراااا 😁خیلی حالم خوبه 😒الان چنان ویار گرفتم که همش میارم بالا اما از دیروز که رفتم دکتر برام سرم نوشت بهتر شدم خداروشکر
منم فقط خیلی کم سینه درد شما چی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.