۳ پاسخ

من امامیه ام خواب بودم. چیزی نشنیدم
کجا رو زدن؟

اره منم شنیدم. خیلی وحشتناک بود.
هنوز منابع رسمی که اعلام نکرد چی بود و‌کجا بود.ولی احتمالا دیگه صدای موشک بود با توجه به شرایط الان

نه صدایی نبود

سوال های مرتبط