سرپا فقط پی پی داشتنی میشینه😂
سرپا
نشسته بهتره
هنوز نگرفتمش
سرپا کمر نمیمونه ب ادم ک خرس شدن الان😂لیانا الان میره دسشویی ولی ی بار جیش میکنه ی بار نمیکنه پی پی هم اصلا فقط تو پوشک
نه بشینه چون میگن سرپا بهش فشار میاد ولی خو تو پوشککه هزار بار سرپا میکنه 🤔😆
به نظر من هنوز زوده
سرپا جیش میکنه گوش نمیده که🤣
پسر ندارم ولی حتما از الان نشسته جیش کردن یادش بده تا بزرگ میشه هم عادت زشت پیدا نکنه
نشسته
بعصی وقتا گوش میده میشینه اکثرا گوش نمیده سرپا جیش میکنه
نشسته عزیزم
هنوز نمیبرمش زود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.