مامانا در قاعدگی دارم ولی خفیف طبیعیه؟تا کی ادامه داره

۷ پاسخ

منم درد پریودی داشتم همه گفتن عادیه داره جا باز میکنه اما سرویکسم کم شد وقتی یه درد مشکوک سراغت میاد پیگیری کن از کسی نپرس ممکنه راهنمایی اشتباه بشنوی

زیاد استراحت کن ب دکترت بگو شیاف برات تجویز میکنه

عادیه

شیاف پروژسترون مقعدی بذار اگه زیاده
و به دکترت بگو

شیاف بزن هروقت درد داشتی

آره عزیزم طبیعیه

منم دارم

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان جوجه‌هام💖💙 مامان جوجه‌هام💖💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری