عزیزم من روز ده پریودی ۳ تا فولیکول ۲۳،۲۱،۲۲ داشتم ،آمپول آزاد سازی هم زدم،دو سه روز اول درد شدید تخمدان داشتم،بعدش هیچ علائمی نداشتم دو روز مونده به پریودم بیبی چک زدم باردار بودم،بتا هم خیلی سریع میرفت بالا دکتر احتمال دوقلویی داد…حتما شما هم بارداری جانم
انشاالله بارداری😍❤️
دارو چی خوردی؟
منم یه فولیکول 20 یه 16 داشتم شیش روز به موعدمه دریغ از یه سر سوزن علائم🥺
بله ان شاالله دو سه قلو
احتمالا باردار میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.