۲ پاسخ

من این ماه اصلا زیر دلم درد نداشتم ولی ماه پیش یه روز درد داشتم

خیلی‌ها تا هفته ۸ بعضا بالاتر علائم خاصی ندارن.نگران نباش عزیزم💕

سوال های مرتبط