۲ پاسخ

منم روز نه آزادسازی هستم دوتا فولیکول ۱۹ و ۲۰ داشتم آزادسازی زدم ان شاالله این ماه هردومون باردار باشیم☺️

همونک درد داشتی بعد خوب شده ینی ازاد شده دیگ منم همینجور بودم

سوال های مرتبط