۷ پاسخ

واسه سوءتغذیه هست

سوء تغذیه

کی واریز شده؟
من امشب رفتم موجودی گرفتم صفر بود🥲

گفتم برای بچه های دارای سو تغذیه واریز میکنن

فک کنم برا سو تغذیه باشه

کی واریز شده براشون؟

بچهایی ک وزنشون خیلی کمه

سوال های مرتبط