۸ پاسخ

لطفا تاپیک من رو ببینید❌
چند روزه اصلا تاپیکام به کسی نشون داده نمیشه😕

آخ دقیقا ماهم دیشب پوره سیب زمینی دادم تا صبح جنگ کردیم باهام

خوب سیب زمینی سنگینه اونم شب اصلا نباید بدی فرنی ساده بده، بعد کم‌کم یه فرنیش پوره میوه اضافه کن

سیب زمینی خییییلی سنگینه

سیب زمینی سنگینه من هنوز ندادم گذاشتم ۶ ماه پر بشه بعد

اب ندادی بهش؟؟

والا پسر من کار هرشبشع
تا صبح نق میزنه
البته ممکنه سیب زمینی سنگین بوده سر دلش گیر کرده باشه

عزیزم اپل فرنی می‌دادی فک کنم سنگین بوده براش

سوال های مرتبط