۸ پاسخ

مخلوط کن

کلا بهتره اونقد کامل پوره نکنی مواد درشت رو‌با چنگال نرم کن

اب میوه گیری دارم یکیش پوره میکنه

میکسر

من یه بار با گوشت کوب برقی ،سیب زمینی شو پوره کردم خیلییی له شد ،دیدم اینجوری که بعدا نمیتونم بهش غذای بافت دار بدم ،بعد دیگه از اون به بعد با پشت چنگال غذا هاشو له میکنم، بافت دارن ولی میخوره ،هرچند اولاش اوغ میزد بچکم ولی الان یاد گرفته ، حس میکنم خیلی له بشه بعدا نمیشه بهش غذاهای انگشتی داد

من اومدم خونه مامانم .هیچ تجهیزاتی ندارم
مامانم با الک ارد رد کرد کلا پوره شد با پشت قاشق روی الک میکشید

من حوصله ندارم ازش استفاده کنم
از صافی ریز رد میکنم موره و یکدست میشه

*ت.

سوال های مرتبط

مامان شکر پرتقالی👶 مامان شکر پرتقالی👶 ۱۴ ماهگی
مامان آنیا 👶😍 مامان آنیا 👶😍 ۱۴ ماهگی