۷ پاسخ

فقط زورشان ب نت ها میرسه

جهان سومیم‌ دیگه عزیزم کره شمال ۲ حساب میشیم🤚🏻

خاک تو سرشون همه چی گل و بلبله دیگه

شاد داری؟؟من از شادبین استفاده می کنم

سرچ کن به انگلیسی ایران دات ای ار بعد برو جستجوگر گردو و ذره بین میاره خیلی چیزارو

هرچی بدبختیه سر ماخراب میشه

آره ذره بین خیلی چرته

سوال های مرتبط

مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته هفدهم بارداری
مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته هفدهم بارداری