۳ پاسخ

خوردن آب نارگیل بد نیست

من یه طرف شکمم بزرگ تر از سمت دیگه اش که قشنک تو آینه نگاه کنم مشخصه همون قسمت هم درد میگیره بعضی وقتا عادیه یعنی

شياف پروژسترون بزن و استراحت كن

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری